Niniejsza strona korzysta z plików cookie

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie w ramach naszej strony internetowej korzystamy z plików cookies. Pliki cookies umożliwiają nam zapewnienie prawidłowego działania naszej strony internetowej oraz realizację podstawowych jej funkcji, a po uzyskaniu Twojej zgody, pliki cookies są przez nas wykorzystywane do dokonywania pomiarów i analiz korzystania ze strony internetowej, a także do celów marketingowych. Strona wykorzystuje również pliki cookies oraz technologie do nich zbliżone (np. anonimowe pingi) podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych i marketingowych. Aby wyrazić zgodę na instalowanie na Twoim urządzeniu końcowym plików cookies wszystkich wskazanych wyżej kategorii kliknij przycisk "Zaakceptuj wszystko", a jeśli chcesz odmówić zgody na wykorzystywanie jakichkolwiek, prócz niezbędnych plików cookies, kliknij przycisk „Odrzuć”. Poszczególne ustawienia plików cookies możesz zmieniać po kliknięciu przycisku „Zmień ustawienia”. Jeśli ustawienia odpowiadają Twoim preferencjom, aby wyrazić zgodę na instalowanie plików cookies na Twoim urządzeniu końcowym w wybranym przez Ciebie zakresie kliknij przycisk "Zapisz ustawienia". Pamiętaj też, że w każdym czasie, w łatwy sposób możesz zmienić wybrane pierwotnie ustawienia. Szczegółowe informacje znajdziesz w Informacje o cookies.

Zwroty i reklamacje

Reklamacje

Zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. W momencie stwierdzenia uszkodzeń które nie powstały w trakcie dostarczenia prosimy o zgłoszenie reklamacji na email biuro@wsiodle24.pl. Informację o rodzaju spedytora oraz adres na jaki należy wysłać produkt zostaną podane podczas odpowiedzi na Państwa zgłoszenie. Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemną informację o uszkodzeniach. Reklamowany towar należy odesłać na własny koszt. Towar należy odesłać wyczyszczony, bądź wyprany jeśli był użytkowany. Reklamacje towarów brudnych, niepranych nie będą rozpatrywane-chyba że będzie ustalone z nami inaczej. Nie odbieramy paczek nadanych do nas za pobraniem.

 

Zwroty

Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271) art. 7, w okresie 10 dni roboczych(14 dni ogółem) od dostarczenia zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Wskazane w tym punkcie prawo dotyczy sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w pełni kompletny, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone oraz nie będą nosiły śladów używania, świadczących o innym wykorzystywaniu produktu, niż tylko do celów jego sprawdzenia. W tym terminie konsument ma prawo również dokonać wymiany towaru. Produkt należy odesłać w orginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu. W przypadku zwrotów powyżej 10 dni nie ma możliwości zwrotu pieniędzy. W przypadku zakupu towaru na kwotę minimum 499pln i darmowej wysyłki, w momencie dokonania zwrotu gdy wartość zamówienia będzie niższa niż 499pln, od kwoty zwrotu odliczane są koszty wysyłki paczki. W przypadku zwrotu całego zamówienia od zwracanej kwoty odejmowane są koszty wysyłki poniesione przez nas w celu wysłania do Państwa paczki.

W przypadku chęci skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, zwracany towar należy odesłać na własny koszt, po wcześniejszym zgłoszeniu na adres email biuro@wsiodle24.pl. Informację o rodzaju spedytora oraz adres na jaki należy wysłać produkt zostaną podane podczas odpowiedzi na Państwa zgłoszenie. Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz numer konta, na jaki sklep ma zwrócić zapłatę. Do każdego zwracanego towaru należy dołączyć orginalny paragon. W ciągu dwóch dni roboczych sklep dokona sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia wymienione w tym punkcie wymagania, zostanie wystawiony dokument korygujący. W ciągu 14 dni roboczych sklep dokona zwrotu zapłaty na wskazane konto Klienta. Nie odbieramy paczek pobraniowych. Zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl