• Z kodem wsiodle24 zrobisz zakupy 10% taniej!
  • Czas jesiennych wyprzedaży %%! Sprawdź
Zwroty i reklamacje

Reklamacje

Zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. W momencie stwierdzenia uszkodzeń które nie powstały w trakcie dostarczenia prosimy o zgłoszenie reklamacji na email biuro@wsiodle24.pl. Informację o rodzaju spedytora oraz adres na jaki należy wysłać produkt zostaną podane podczas odpowiedzi na Państwa zgłoszenie. Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemną informację o uszkodzeniach. Reklamowany towar należy odesłać na własny koszt. Towar należy odesłać wyczyszczony, bądź wyprany jeśli był użytkowany. Reklamacje towarów brudnych, niepranych nie będą rozpatrywane-chyba że będzie ustalone z nami inaczej. Nie odbieramy paczek nadanych do nas za pobraniem.

Zwroty

Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271) art. 7, w okresie 10 dni roboczych(14 dni ogółem) od dostarczenia zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Wskazane w tym punkcie prawo dotyczy sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w pełni kompletny, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone oraz nie będą nosiły śladów używania, świadczących o innym wykorzystywaniu produktu, niż tylko do celów jego sprawdzenia. W tym terminie konsument ma prawo również dokonać wymiany towaru. Produkt należy odesłać w orginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu. W przypadku zwrotów powyżej 10 dni nie ma możliwości zwrotu pieniędzy. W przypadku zakupu towaru na kwotę minimum 499pln i darmowej wysyłki, w momencie dokonania zwrotu gdy wartość zamówienia będzie niższa niż 499pln, od kwoty zwrotu odliczane są koszty wysyłki paczki. W przypadku zwrotu całego zamówienia od zwracanej kwoty odejmowane są koszty wysyłki poniesione przez nas w celu wysłania do Państwa paczki.

W przypadku chęci skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, zwracany towar należy odesłać na własny koszt, po wcześniejszym zgłoszeniu na adres email biuro@wsiodle24.pl. Informację o rodzaju spedytora oraz adres na jaki należy wysłać produkt zostaną podane podczas odpowiedzi na Państwa zgłoszenie. Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz numer konta, na jaki sklep ma zwrócić zapłatę. Do każdego zwracanego towaru należy dołączyć orginalny paragon. W ciągu dwóch dni roboczych sklep dokona sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia wymienione w tym punkcie wymagania, zostanie wystawiony dokument korygujący. W ciągu 14 dni roboczych sklep dokona zwrotu zapłaty na wskazane konto Klienta. Nie odbieramy paczek pobraniowych. Zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl