Bezpieczeństwo Gwarancja Kontakt Koszty dostawy O nas Blog
  • img

    Twój najlepszy sklep jeździecki

    Dołącz do grona naszych zadowolonych klientów

  • img

    Wszystko dla konia i jeźdźca

    Bogata oferta akcesoriów jeździeckich

  • img

    Dla was poszerzamy nasz asortyment

    Kilkaset nowych produktów w naszej ofercie

Zadzwoń do nas

+48 / 693 533 342

Pon:Pt 10.00-18.00

Sb 9.00-14.00

img
do kasy suma: 0,00 zł
img
img
img
img

img

PREZENT DO ZAMÓWIENIA

img

30 DNI NA ZWROT

img

DARMOWA DOSTAWA OD 299zł

img

WYSOKIE RABATY

Bezpieczeństwo dostawy

Dziękujemy za zakupy w wsiodle24.pl. W trosce o maksymalne zadowolenie z dokonanego w naszym sklepie zakupu mamy ogromną prośbę:

Przy odbiorze przesyłki zawsze sprawdź jej stan!

Poniżej znajdziesz kilka przydatnych wskazówek jak bezpiecznie odebrać swoją przesyłkę:

1. Sprawdź dokładnie stan opakowania zewnętrznego: czy opakowanie nie jest uszkodzone, przedarte, wgniecione, przedziurawione lub zamoczone; czy taśmy zabezpieczające przesyłkę nie są poprzerywane lub poprzecinane.

2. Jeśli wszystko jest w porządku, podpisz list przewozowy. W przypadku, gdy opakowanie zewnętrzne jest uszkodzone, wpisz tę informację na liście przewozowym. Odbierz przesyłkę, ale nie zwalniaj jeszcze kuriera.

3. Po odebraniu paczki otwórz przesyłkę w obecności kuriera i sprawdź, czy dostawa jest kompletna (zgodna z dołączoną Specyfikacją wydania do zamówienia), a produkty nieuszkodzone. Gdyby kurier odmówił, poinformuj go, że w przypadku uszkodzenia, bądź niezgodności przesyłki z zamówieniem, będzie musiał przyjechać ponownie w celu spisania protokołu szkody.

4. Jeśli wygląd zewnętrzny paczki wzbudza twoje zastrzeżenia, poproś kuriera o sporządzenie protokołu szkody. Brak stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie stanu ilościowego lub jakościowego przesyłki przy odbiorze może mieć negatywny wpływ na wynik rozpatrzenia roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie. Poproś kuriera o protokół szkody. Dopilnuj, aby: kurier wypełnił wszystkie pola protokołu szkody; kurier pozostawił Ci jeden egzemplarz wypełnionego protokołu.

5. Jeśli przesyłka wzbudziła Twoje zastrzeżenia już po odjeździe kuriera, skontaktuj się niezwłocznie z Biurem Obsługi Klienta FIRMY KURIERSKIEJ w celu zgłoszenia interwencji. Konsultant przyjmie zgłoszenie, zostanie nadany numer zgłoszenia i wyznaczona data wizyty kuriera w celu sporządzenia protokołu szkody.

6. O każdym zastrzeżeniu w stosunku do stanu opakowania lub zawartości przesyłki powiadom nas najpóźniej w ciągu 24 godzin. W tym celu wyślij do nas wiadomość (wraz z załącznikami) za pomocą formularza znajdującego się na stronie: http://wsiodle24.pl/pl/contact. W wiadomości podaj numer zamówienia, napisz co się dokładnie stało. W załączeniu wyślij zdjęcia uszkodzonego opakowania z każdej strony (w szczególności uszkodzone miejsca) oraz wnętrza pudełka wraz z wypełnieniami (folie bąbelkowe, styropian itp.). Napisz także czy oczekujesz wymiany towaru, czy zwrotu pieniędzy.

O dalszym postępowaniu reklamacyjnym powiadomimy Cię drogą mailową.

img
Nie chcesz przegapić żadnej dostawy i być na bieżąco z aktualnymi promocjami? Zapisz się na nasz newsletter
do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl