Bezpieczeństwo Gwarancja Kontakt Koszty dostawy O nas Blog
  • img

    Twój najlepszy sklep jeździecki

    Dołącz do grona naszych zadowolonych klientów

Zadzwoń do nas

+48 / 693 533 342

Pon:Pt 10.00-18.00

Sb 9.00-14.00

img
do kasy suma: 0,00 zł
img
img
img
img

img

PREZENT DO ZAMÓWIENIA

img

10 DNI NA ZWROT

img

DARMOWA DOSTAWA OD 299zł

img

WYSOKIE RABATY

Najczęściej zadawane pytania

Kiedy otrzymam zamówiony towar?

  • Zamówienia opłacane poprzez przelew na konto, realizowane są po zaksięgowaniu środków na koncie. Wysyłane są tego samego dnia gdy środki zostaną zaksięgowane przed godziną 15:00 - w przypadku wysyłek kurierskich. Zamówienia dostarczane przez kuriera DPD, wysyłane są w dniu zaksięgowania środków na koncie.
  • Zamówienia opłacane poprzez płatności elektroniczne PayPal lub płatności online, wysyłane są tego samego dnia w którym kupujący dokonał płatności (prócz weekendów i świąt), do godziny 13:00(jeśli towar jest na stanie)
  • Firma kurierska powinna dostarczyć przesyłkę w ciągu 48h,  czas dostawy jest uzależniony od spedytora.

Więcej informacji w sekcji Pomoc "Czas realizacji zamówień"

Czy towar jest nowy?

Towar sprzedawany przez nas w sklepie wsiodle24.pl jest tylko i wyłącznie towarem nowym i nie używanym. Posiada gwarancję producenta i jest wysyłany w bezpiecznych opakowaniach.

Czy wystawiają Państwo dokument zakupu?

Nasza firma jest płatnikiem podatku VAT, do każdego zamówienia wystawiamy paragon fiskalny. Na żądanie klienta zostaje wystawiana jest faktura vat. Dokumenty zostają również wysłane w wersji elektronicznej na e-mail klienta, w dniu wysyłki-na życzenie

Więcej informacji w sekcji Dostawa "Faktury i paragony"

Istnieje możliwość obejrzenia towaru w Gnieźnie (Państwa firmie)?

Tak, nasz sklep mieści się przy ulicy Aleja Druga 21 w miejscowości Osiniec koło Gniezna :)

Ile zapłacę za przesyłkę kupując kilka przedmiotów?

Najczęściej brany pod uwagę jest koszt przesyłki, który jest najwyższy przy wybranych przez Państwa produktach. Gdy w liście zakupionych przedmiotów jest przedmiot dla którego wysyłka jest darmowa, wtedy za przesyłkę nie płacą Państwo nic. Informujemy, że zamówienia powyżej 299złotych w przypadku przedpłaty są dostarczane na nasz koszt.

Więcej informacji w sekcja dostawa "Koszty dostawy"

Czy zamówione produkty dojadą bezpiecznie?

Nasza firma kładzie duży nacisk na bezpieczeństwo towaru. Każdy produkt pakowany jest tak, by zapewnić maksimum bezpieczeństwa. Pakujemy używając specjalnych kartonów produkowanych pod zamówienie, folii bąbelkowej, używamy także wypełniaczy.Dokładamy wszelkich starań by Państwa sprzęt dojechał bezpiecznie.

Więcej informacji w sekcja dostawa "Sposób pakowania"

Ile czasu muszę czekać na przesyłkę?

Większość zamówień realizujemy w ciągu 5 dni roboczych. Jeśli towar jest na stanie a zamówienie wpłynęło do godziny 13.00 zamówienie realizujemy w ten sam dzień(opłacone poprzez płatności elektroniczne lub pobranie). Jeśli czas realizacji wydłuża się jesteście Państwo o tym na bieżąco informowani. Paczki wysyłamy od poniedziałku do piątku kurierem dpd- zamówienia zwykle dostarczane są na kolejny dzień roboczy, choć regulaminowo firma kurierska ma na dostarczenie paczki 48h.

Status braki w zamówieniu oczekiwanie na dostawę, ile będę czekać na paczkę?

Status braki w zamówieniu ustawiamy zawsze gdy brakuje nam przynajmniej jednego elementu w zamówieniu. Nie oznacza on długiego oczekiwania na paczkę- zwykle brakuje nam jakiegoś towaru który dojeżdża do nas w ciągu 2-3 dni roboczych:) W przypadku dłuższego oczekiwania na dostawę ktoś z naszego sklepu zawsze kontaktuje się z Państwem :) 

Co zrobić by moje zamówienie było szybko zrealizowane?

Przed dokonaniem zakupu skontaktuj się z nami, sprawdzimy czy interesujący Cię sprzęt jest na stanie, ewentualnie podpowiemy na co możemy zamienić wybrany przez Ciebie towar by paczka wyszła jak najszybciej, lub jak długo trzeba czekać :)

Przyszedł do mnie meil"oczekiwanie na płatność" a przecież zapłaciłem!

W przypadku wpłynięcia zamówienia z metodą płatności tradycyjny przelew, pieniążki nie wchodzą nam na konto od razu, dlatego zmieniamy status na oczekiwanie na płatność,w  momencie wpłynięcia zapłaty na konto zmieniamy status na w trakcie kompletowania(jeśli towar jest na stanie) lub braki w zamówieniu oczekiwanie na dostawę(jeśli brakuje nam jakiegoś produktu:)

Chcę zwrócić towar ale minęło już ponad 10 dni od wystawienia dokumentu, czy mogę to zrobić?

Niestety nie, klient ma czas na zwrot produktu bez podania przyczyny do 10 dni.

img
Nie chcesz przegapić żadnej dostawy i być na bieżąco z aktualnymi promocjami? Zapisz się na nasz newsletter
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl