
Na każdy sprzedawany przez nas towar wystawiamy fakturę VAT według danych podanych w zamówieniu. Datą faktury/paragonu (sprzedaży) jest data wysyłki towaru nie mamy możliwości by ją zmienić.
Dla wygody naszych klientów wprowadziliśmy elektroniczny dokument zakupu, daje to możliwość archiwizacji w swojej skrzynce pocztowej, dzięki czemu ma dostęp do paragonu bez potrzeby jego składowania. W przypadku reklamacji wystarczy odnaleźć e-maila z naszego sklepu i wydrukować paragon z załącznika.
Fakturę elektroniczną bądź paragon elektroniczny wyślemy na Twój adres e-mail gdy tylko zamówienie zostanie spakowane w naszym magazynie. Otrzymanie wiadomości z dokumentem zakupu oznacza, iż paczka z zamówieniem została przygotowane do wysyłki i zostanie przekazane firmie spedycyjnej najpóźniej następnego dnia roboczego.
W celu uzyskania duplikatu faktury, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta poprzez formularz kontaktowy.