
Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271) art. 7, w okresie 10 dni od dostarczenia zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Wskazane w tym punkcie prawo dotyczy sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w pełni kompletny, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone oraz nie będą nosiły śladów używania, świadczących o innym wykorzystywaniu produktu, niż tylko do celów jego sprawdzenia. W przypadku zwrotów powyżej 10dni roboczych nie ma możliwości zwrotu pieniędzy ani wymiany na inny towar. Zwroty po tym terminie nie będą przyjmowane.
W przypadku gdy zamówienie było na kwotę ponad 399zł- wysłane bez obciążania klienta kosztami wysyłki, a klient zwraca część zamówienia tak, że kwota jest mniejsza, koszty wysyłki zostają dopisane, a różnica kwoty zwrócona.
W przypadku chęci skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, zwracany towar należy odesłać na własny koszt, po wcześniejszym zgłoszeniu poprzez formularz "Zgłoszenie reklamacyjne" na stronie www.wsiodle24.pl w zakładce "Pomoc" lub zgłosić chęć zwrotu towaru na biuro@wsiodle24.pl. Przesyłkę należy odesłać dowolnym spedytorem na nasz adres Kościuszki 30, 62-120 Wapno. Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz numer konta, na jaki sklep ma zwrócić zapłatę. Należy upewnić się, że paczka wysłana od Państwa dotrze do nas w ciągu 10 dni roboczych od momentu dostarczenia przesyłki do klienta. W ciągu dwóch dni roboczych sklep dokona sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia wymienione w tym punkcie wymagania, zostanie wystawiona faktura korygująca. Sklep dokona zwrotu zapłaty na wskazane konto Klienta w ciągu 14 dni. Zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy.